دیواری که کتاب‌هایش با کودکان سخن می‌گویند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ گفت: «دیوار کتاب کودک و نوجوان» در محله آبشار منطقه ۱۲ که به عنوان محله دوستدار کتاب در این منطقه شناخته شده، افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با تأکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی برای کودکان گفت: سرای محله آبشار منطقه ۱۲ در حوزه کتاب و کتابخوانی به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان به‌خوبی فعالیت می‌کند و افتتاح دیوار کتاب برای این رده سنی از جمله این اقدامات بوده تا در قالبی نوین و جذاب به نیاز آنها در این حوزه پاسخ دهد.

ساداتی با یادآوری آغاز ماه اردیبهشت و فصل کتاب و کتابخوانی افزود: اکنون که در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب قرار گرفته‌ایم، اقداماتی از این دست می‌تواند شور و نشاط بیشتری در تشویق نسل جوان برای کتابخوانی ایجاد کند.

وی توضیح داد: دیوار کتاب کودک و نوجوان محله آبشار، حاوی قفسه‌هایی شامل کتاب‌هایی مختص کودکان و نوجوانان است که به صورت رایگان برای استفاده آن‌ها در مدت زمان مشخص به امانت داده می‌شود.

به همت اداره اجتماعی ناحیه ۵ و سرای محله آبشار، دیوار کتاب کودک و نوجوان در محله آبشار، محله دوستدار کودک با حضور مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه، مدیریت محله و کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

به گفته مجریان این طرح، این اقدام با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیش از پیش قشر کودک و نوجوان با یار مهربان و گنجاندن ساعاتی برای مطالعه آزاد این افراد به صورت روزانه انجام شده است.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 35271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =