ورود سرمایه‌گذاران به پروژه ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به شدت مایل به ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس است و سرمایه‌گذاران نیز ورود خوبی به این طرح داشته‌اند.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران شهرداری باید امسال نسبت به ساخت ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک مقیاس اقدام کند، اظهار کرد: با توجه به این مصوبه مأموریت از معاونت هماهنگی امور مناطق به شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل محول شد و این شرکت بر اساس گزارشی که به ما ارائه داده ۲۰ محل را انتخاب کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم هماهنگی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای اجرای این طرح، یادآور شد: جلساتی بین این دو شرکت برگزار و ابهامات و اشکالات طرح مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه در مناطق ۲، ۴، ۵، ۶، ۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۱ یک جایگاه راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: در منطقه سه نیز دو جایگاه سوخت کوچک مقیاس پیش‌بینی شده است که در مجموع به ۱۲ جایگاه می‌رسد.

تشکری هاشمی با اعلام اینکه دو جایگاه بزرگ مقیاس نیز در بهشت زهرا(س) راه‌اندازی خواهد شد و جایگاهی در محدوده منطقه دو نیز در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: گزارشات نشان می‌دهد روند ساخت مطلوب است که این روند باید ادامه پیدا کند و تا پایان سال به عدد ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک مقیاس دست پیدا کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه خوشبختانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به شدت مایل به انجام این کار است، گفت: سرمایه‌گذاران نیز برای اجرای طرح ورود خوبی داشته‌اند که با توجه به مصوبه شفاف شورای شهر، حصول نتیجه به پیگیری مستمر شهرداری و در اختیار گذاشتن زمین از اراضی بدون استفاده شهری برای سرمایه‌گذاران نیاز دارد.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 37112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =