بیرق عزای حسینی در منطقه ۱۰ برافراشته شد

عملیات فضاسازی معنوی و سیاه‌پوش کردن سیمای منطقه ۱۰ در آستانه فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به بزرگداشت مناسبت‌های معنوی ماه محرم و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی گفت: در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش معابر، میادین و ساختمان اداری منطقه ۱۰ با نصب ریسه و بنر سیاه‌پوش شد.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: با هدف هویت‌بخشی به سیمای شهری، فضاآرایی متناسب با ایام محرم در قالب اهتزاز پرچم‌های مشکی، معابر اصلی، میادین و بزرگراه‌های منطقه مزین به پیام‌های عاشورایی شد.

وی با تأکید بر اهمیت فضاسازی مناسب شهری در ماه محرم تصریح کرد: در این زمینه  ۳ هزار متر ریسه مشکی،  یک‌هزار متر کتیبه با محتوای پیام‌های عاشورایی، ۵ پرچم نما بر ساختمان اداری منطقه،  ۵۰۰ تخته پرچم ۱۲۰*۱، ۲۲۰ تخته پرچم ۴*۱ در محور بی‌آرتی و بزرگراه شهید نواب صفوی، ۱۰ پرچم مشکی ۱۱*۵ در ضلع جنوبی محور آزادی و محورهای اصلی منطقه نصب شده است.

اخ‌الصنایع افزود: همچنین به مساجد و حوزه بسیج نواحی سه‌گانه به منظور سیاه‌پوش کردن کوچه‌ها و محلات منطقه، ریسه و پرچم مشکی تحویل داده شده است.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: همچنین دو ابر پرچم «یا حسین(ع)» به نشانه فرا رسیدن محرم و ایام سوگواری در بوستان شهید غنی‌پور و پایانه آذری به اهتزار درآمدند.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 39748

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =