تقدیر سخنگوی شورای شهر تهران از اقدامات شهرداری در محرم

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به ایده‌پردازی مناسب سازمان زیباسازی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ایام محرم، گفت: برنامه تلویزیونی «از سرگذشت» ساخته اداره کل فرهنگی شهرداری نیز نشان‌دهنده سطح بالایی از فرهنگ‌سازی توسط مدیریت شهری در ایام محرم است.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درخصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران در ایام محرم امسال، اظهار کرد: بنده احساس می‌کنم امسال تفاوتی را در اقدامات پیش‌بینی شده شاهد هستیم و برنامه‌های متنوعی نسبت به سال‌های گذشته در حال اجراست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برپایی خیمه عاشورایی سازمان زیباسازی شهر تهران در میدان هفت تیر، خاطرنشان کرد: خیمه‌ها معمولاً به صورت مردمی برگزار می‌شود و یا به عبارتی اساس این اقدامات مردمی است و نهادها حمایت‌گر و تسهیل‌کننده امور هستند اما در این برنامه شاهد ایده مناسبی بودیم و در مرکز شهر و فضایی پرتردد که شهروندان از شمال و جنوب شهر در آن رفت و آمد دارند، خیمه خوبی برپا شده است.

وی در ادامه یادآور شد: بسیاری از کسانی که ممکن است از لحاظ ظاهر، به عنوان شهروندان اهل هیئات مذهبی تلقی نشوند، به امام حسین (ع) علاقمند هستند و این را می‌بینیم که با حضور خود از برنامه‌های این خیمه استقبال خوبی کردند و این نشان می‌دهد که ایده خوبی از سوی سازمان زیباسازی طراحی شده است.

نادعلی همچنین تصریح کرد: اداره کل فرهنگی شهرداری نیز زیر نظر معاونت اجتماعی و فرهنگی برنامه خوب و جذابی را تحت عنوان «از سرگذشت» تولید کرده که در شبکه تلویزیونی نسیم پخش می‌شود. این نشان می‌دهد که علاوه بر تبلیغات محیطی در سطح شهر تهران، شهرداری به سطح بالاتری از فرهنگ‌سازی در آنتن رسانه ملی پرداخته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازمان فرهنگی، هنری شهرداری نیز برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده است، گفت: علاوه بر ایام محرم، برنامه‌ریزی ویژه‌ای نیز برای گردهمایی جاماندگان اربعین و همچنین ارائه خدمات در راستای اعزام زائران به عراق انجام شده است.

وی در خصوص تبلیغات محیطی و آماده‌سازی شهر برای ایام محرم امسال نیز گفت: شاهد فضاسازی خوبی در سطح شهر در ایام محرم هستیم؛ کمااینکه سال قبل نیز این اقدام به خوبی انجام شده بود و در مجموع تلاش همکاران ما در سازمان زیباسازی جای تعریف و تقدیر دارد.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 39975

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =