مرگ کارگر۲۲ساله به دلیل سقوط دیواره بتنی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر ۲۲ساله به دلیل ریزش دیواره‌های بتنی در محل گودبرداری خبر داد.

به گزارش شهر، سید جلال ملکی با پرداختن به حادثه ریزش دیواره‌های بتنی در محل گودبرداری اظهار کرد: یک مورد حادثه تخریب دیوار در یک محل گودبرداری شده در ساعت ۱۵:۰۲ بعد از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که  دو ایستگاه به همراه تجهیزات به محل حادثه واقع در خیابان کمیل، خیابان کارون اعزام شدند.

ملکی گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که حادثه در یک قطعه زمین گودبرداری شده به مساحت حدود ۲۰۰ مترمربع رخ داده است که  این زمین به عمق حدود پنج متر گودبرداری شده و یک کارگر مشغول کار بر روی یکی از دیوارهای بتنی واقع در ضلع شمالی آن بوده که ناگهان بتن‌ها ریزش کرده و این کارگر زیر چندین قطعه بتن مدفون می‌شود.  

وی افزود: آتش‌نشانان با توجه به احتمال ریزش دوباره محل، عملیات خود برای جستجو و یافتن این کارگر از زیر آوار را آغاز کرده و دقایقی بعد با پیدا کردن پیکر این فرد، او را از زیر آوار خارج کرده که عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، مرگ این کارگر ۲۲ ساله را تایید کردند و محل حادثه به عوامل انتظامی مستقر در محل تحویل داده شد.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 40073

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =