کاهش ۴۰درصدی ترافیک مهرماه پایتخت با طرح شناورسازی بهره‌برداری از معابر/ ارائه گزارش هفته آینده

معاون شهردار تهران درباره طرح استقبال از مهر۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه شصت و پنجمین پویش امیدوافتخار که صبح امروز- ۷ مرداد ۱۴۰۲- همزمان با آیین افتتاح ۸ واحد سیار معاینه فنی خودروهای سبک شهر تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ستاد استقبال از مهر هفته گذشته برگزار شد که دو موضوع موازی مدیریت واحد شهر و تامین تجهیزات ناوگان شهر بود طی آن بررسی شد.
وی گفت: در بحث مدیریت شهری مصوبه ای در مورد شناورسازی زمان بهره برداری از معابر داشتیم که هفته بعد گزارش آن اعلام می شود. با این طرح حداقل تا ۴۰ درصد ترافیک مهر ماه مهار خواهد شد. از این رو پیشنهاداتی از مرکز کنترل ترافیک ارائه شده و هفته بعد در کمیته‌های اختصاصی مطرح می‌شود.
بهرامی افزود: اگر به پایتخت نگاه ویژه‌ای نداشته باشیم هرچقدر معابر را توسعه بدهیم هم فرقی نمی‌کند. همچنین در بحث تجهیزات ۶ رام قطار به خط اضافه شده و تا قبل مهرماه ۶ رام دیگر نیز به خطوط اضافه می‌شود. ضمن اینکه به زودی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری افزوده خواهد شد.
معاون شهردار تهران گفت: در بحث سرویس مدارس نیز طرحی آورده شده که خانواده‌ها تا آنجایی که می‌توانند از حمل و مقل عمومی استفاده کنند. ما هم حمل و نقل را به حداقل قیمت خودش می‌رسانیم. اگر آموزش و پرورش طرح ساعت شناور مدارس را بپذیرد، ظرفیت ناوگان ما در صبح بازتر می‌شود.
انتهای پیام/
۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 40265

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =