پله‌برقی ایستگاه متروی شریعتی دیروز به مدار بازگشت

پله برقی ایستگاه شریعتی در تاریخ ۴ تیرماه به علت نقص در تابلو برق متوقف شده بود که بعد از رفع این نقص، دوشنبه ۹ مردادماه مجدد به مدار بهره‌برداری بازگشت.

به گزارش خبرنگار شهر؛ باتوجه به انتشار ویدئویی از خرابی پله برقی ایستگاه متروی شریعتی، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه جوابیه‌ای صادر کرد. متن این جوابیه به شرح زیر است:

« با توجه به بالابودن میزان تردد در مترو تهران، خرابی تجهیزات امری اجتناب‌ناپذیر است؛ اما کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در صورت خرابی هرکدام از تجهیزات از جمله پله‌برقی‌ها تا رفع مشکل به طور مستمر و با جدیت کار را دنبال می‌کنند که در اغلب موارد هم این خرابی‌ها در زمان بسیار کوتاهی رفع می‌شود. لازم به توضیح است پله برقی ایستگاه شریعتی در تاریخ ۴ تیرماه به علت نقص در تابلو برق متوقف شده بود که بعد از رفع این نقص دوشنبه ۹ مردادماه مجدد به مدار بهره‌برداری بازگشت. مسافران محترم مترو مطمئن باشند که در صورت خرابی پله برقی در تمامی ایستگاه‌ها، تلاش این شرکت در جهت رفع مشکل به طور مستمر تا حصول نتیجه، ادامه خواهد داشت. تلاش تمامی کارکنان بخش تعمیر و نگهداری پله‌برقی‌ها در شرکت بهره‌برداری مترو، فراهم‌کردن زمینه کارکرد مطمئن و به‌حداقل‌رساندن میزان خرابی پله‌برقی‌ها در جهت کسب رضایت و فراهم‌کردن رفاه مسافران گرامی مترو است.»

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 40431

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =