تقدیر کاشانی از شهرداری تهران برای حل مشکل ترافیک اطراف میدان شهید تیموری

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری تهران تقدیر می کنیم که مشکل ترافیک در میدان شهید تیموری را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه میدان شهید تیموری در طرشت مشکلاتی از باب ترافیک داشت، اظهار کرد: از خانواده شهید تیموری و شهرداری تهران تقدیر می کنیم که این ترافیک در میدان شهید تیموری برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در روز رأی گیری هیئت رئیسه اتفاقی افتاد، خاطرنشان کرد: یکی از سایت ها مطلبی منتشر کرده بود که شورا بی سواد است؛ به طوریکه شورا ۲۱ عضو دارد و دو منشی هریک ۱۲ رأی داشتند؛ کسانی که می خواهند این اخبار را منتشر کنند باید حساب و کتاب داشته باشند. در مجموع برای انتخاب ۲ نفر باید ۴۲ رأی می دادند و هرکسی می توانست ۲ رأی بدهد. تقاضا می کنیم که جمع و تفریق انجام دهند که اطلاعات غلط به مردم ندهند.

کاشانی با اعلام اینکه حداکثر مطلق در شورا ۱۰+۱ است، یادآور شد: در انتخابات هیئت رئیسه برای انتخاب منشی این اتفاق نیفتاد؛ نرجس سلیمانی ۱۰ رأی و سوده نجفی ۹ رأی داشت و یک رأی نیز ممتنع بود و با این حساب خانم سلیمانی باید ۱۱ رأی کسب می کرد. از سویی وقتی خانم سلیمانی رأی کسب کردند نمی توانستند بگویند که بنده به عنوان منشی فعال نخواهم بود و باید کتباً اعلام و مجدداً این تصمیم در رأی گیری لحاظ می شد. از سویی دیگر باید بگوییم در دوره اول و دوم انتخاب خزانه دار در انتخابات هیئت رئیسه انجام نشده بود.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 40970

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =