ادامه عملیات تخریب سازه‌های غیرمجاز خلایر از صبح فردا

شهردار منطقه ۱۹ گفت: طبق دستور شهردار تهران قرار شد با رعایت تمام موارد ایمنی و تجهیزات لازم، تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در خلازیر را ادامه دهیم.

تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر ضمن تاکید بر ادامه روند تخریب ساختمان های غیرمجاز و ناایمن در این منطقه اظهار کرد: از ۵ صبح فردا طبق دستور شهردار تهران ادامه تخریب ها را در محدوده خلازیر آغاز می کنیم.

وی افزود: طبق دستور شهردار تهران قرار شد با ملزومات مورد نیاز و رعایت تمام موارد ایمنی تخریب ساختمانهای غیرمجاز و ناایمن را ادامه دهیم و تلاش می کنیم روزی ۵ ساختمان را تخریب کنیم؛ این روند تخریب متوقف نمی شود. 

فرهادی ادامه داد: البته در کنار این موضوع تعدادی از همشهریان و کسانی که ساخت و ساز غیرمجاز داشتند به صورت داوطلبانه بخش هایی از ساختمان های خود را تخریب می کنند که این موضوع پیشرفت خوبی داشته و قابل تقدیر است. به سایر همشهریانی که به صورت غیرمجاز و ناایمن اقدام به ساخت کردند نیز توصیه می کنیم قبل از اینکه ما ورود کنیم خودشان در تخریب پیش قدم شوند.

شهردار منطقه ۱۹ در پایان خاطرنشان کرد: برای تخریب های برنامه ریزی شده، حکم قوه قضاییه را داریم و هماهنگی لازم با نیروی انتظامی انجام شده و یگان حفاظت شهرداری، آتش نشانی، اورژانس و HSE نیز پای کار هستند.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 41116

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =