۲۳ طبقه ساختمان غیرمجاز در منطقه ۱۹ رفع خلاف شد

بیست و یکمین عملیات برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه سه منطقه ۱۹ بامداد روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه در ضلع شمال بلوار شقایق مابین بزرگراه شهید کاظمی و میدان خلازیر(ابتدای کدخدایی و نسیم) انجام شد.

تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اطلاع رسانی عمومی به صورت میدانی و نصب بنر در چند روز اخیر به سازندگان و شهروندان ساکن محدوده ناحیه ۳ این منطقه در خصوص برخورد جدی و جلوگیری از ادامه ساخت و سازهای ناایمن به خبرنگار شهر گفت: در راستای حفظ و حراست از اموال عمومی شهر، بیت المال و جان شهروندان و به منظور تعهد به تکلیف قانونی، منطقه ۱۹ در ناحیه سه رفع خلاف و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز را به ‌صورت قانونی انجام می دهد.

۲۳ طبقه ساختمان غیرمجاز در منطقه ۱۹ رفع خلاف شد

وی افزود: طی این عملیات ۳ بلوک ساختمانی (مسکونی) نیمه ساز به تعداد ۲۳ طبقه و به مساحت ۵ هزار و ۳۰۰ متر مربع، ۶ واحد تجاری به مساحت ۳۰۰ متر مربع و ۶ قطعه سوله به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع رفع خلاف شد.

۲۳ طبقه ساختمان غیرمجاز در منطقه ۱۹ رفع خلاف شد

به گفته فرهادی در این عملیات ۲۰۰ نفر نیرو با فرماندهی سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران ، ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی شهرداری منطقه و ۸۰ نفر عوامل شرکت شهربان و حریم بان حضور داشتند و ۳ دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی و دو دستگاه کامیون به عنوان تجهیزات و ادوات استفاده شده است.

لازم به ذکر است؛ عملیات تخریب سازه‌های غیرمجاز با حکم قضایی انجام شد.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 41484

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =