عملیات نگهداشت مرز مهران توسط شهرداری منطقه ۱۱ تهران

شهردار منطقه ۱۱ از آغاز اعزام خدام‌الحسین جهت خدمت در مرز مهران و استقرار مواکب خدمت‌رسانی خبر داد.

سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: بر اساس حکم دبیر کمیته ستاد اربعین بخشی از محدوده مرزی مهران در اختیار خدمت رسانی شهرداری این منطقه است. همکاری های لازم با ایلام و شهرداری های محدوده انجام شده و عوامل اجرایی منطقه ۱۱ در دو سری برای خدمت به مرز اعزام می‌شوند.

وی افزود: از فردا مورخ ۲۸ مرداد سال جاری گروه اول خدمت رسانی از عوامل خدمات شهری منطقه۱۱ به تعداد ۱۰۰ نفر به سوی مرز اعزام می شوند و خدمات شهری و نگهداشت در مرز انجام خواهد شد. موارد مرتبط با اسکان و امکانات هم با ایلام هماهنگ شده است و همکاران ما آماده خدمت به زوار هستند.

موسوی در ادامه گفت: پیش‌بینی عبور بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت از مرز را داریم که بر این اساس اولویت خدمات را بر مبنای خدمات شهری و نگهداشت محدوده و همچنین خدمات اجتماعی و فرهنگی گذاشته ایم.

دبیر کمیته مرزی مهران بیان کرد: در مرز مهران از محدوده پل زائر تا بهرام آباد به منطقه ۱۱ شهرداری تهران محول شده که در محدوده پاسگاه مرزی بهرام آباد محل استقرار همکاران خدمات شهری است. فاز ۳ و ۵ مهران و مسیر پل زائر تا پاسگاه بهرام آباد مستمر و شبانه روزی تحت نگهداشت عوامل این منطقه خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان یادآور شد: به مدت ۲۰ روز در مرز مهران خدمت رسانی داریم و ابزارآلات و ماشین های خدمات شهری شامل ۴ دستگاه کامیونت روباز حمل پسماند، ۲ دستگاه خودرو فان حمل زباله، ۵ دستگاه موتورهای سه چرخ ویژه خدمات شهری و ۴دستگاه تانکر آب نیز تدارک دیده شده که بیش از ۱۰۰ نفر طی دو شیفت کاری خدمات رسانی خواهند داشت.

انتهای پیام/

۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 41251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =