مرگ کارگر جوان به دلیل ریزش چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر جوان در محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهر،جلال ملکی،اظهار کرد: یک مورد حادثه ریزش دیواره‌های چاه در ساعت ۱۶:۳۰  روزگذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که سه ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در حوالی دریاچه شهدای خلیج فارس، خیابان تهرانی اعزام شدند. 

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که کارگری حدودا ۲۵ ساله و از اتباع کشور افغانستان در حال حفر چاهی در قسمت گودبرداری شده از زمین بود که ناگهان دیواره چاه دچار ریزش شده و این کارگر در عمق دو متری از چاه مدفون شده بود.
ملکی ادامه داد: خاک محلی که ریزش کرده بود، بسیار سست بود و چند بار دیگر نیز ریزش کرد، آتش‌نشانان وارد عمل شده و همزمان با ایمن‌سازی، عملیات خود برای خارج کردن این کارگر از زیر خاک را آغاز کردند. مدتی بعد پیکر این کارگر از زیرآوار خارج شد که  مرگ وی مورد تایید عوامل اورژانس قرار گرفت.  

ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل ،در ساعت ۲۲:۰۲ شب گذشته به ماموریت خود خاتمه داده و با تحویل محل به عوامل شهرداری و انتظامی به ایستگاه بازگشتند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان برای و حفر چاه و اقدامات اینگونه،حتما از کارگران متخصص استفاده کرده و به هیچ عنوان از کارگران آماتور و تازه کار استفاده نکنند و  نسبت به جنس خاک نیز حساس باشند و پیش از انجام هرگونه حفاری، بررسی‌های لازم و ایمن سازی  را انجام دهند.
انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 41483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =