تشکیل تیم عملیاتی برگزاری پیادروی جاماندگان اربعین

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ از تشکیل تیم عملیاتی و اجرایی برای آماده شدن بستر پیاده روی مسیر جاماندگان اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، یزدی با اینکه خدمت و حرکت در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) توفیق و نعمت بزرگ الهی است، به تدابیر حوزه‌های مختلف شهری منطقه برای خدمت رسانی مطلوب و تامین امنیت مال و جان شهروندان طی برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در ضلع غربی دارالمومنین تهران محدوده خیابان هفده شهریور اشاره کرد.

یزدی گفت: علاوه بر برپایی موکب های فرهنگی و خدماتی و اجرای برنامه های متنوع مذهبی و اجتماع محور، زیباسازی و آراستگی محورها با نصب پرچم های سیاه و طرح های فرهنگی، بازپیرایی جداره ها و فضاهای سبز، رفع موانع فیزیکی، مرمت و لایروبی انهار، مخازن زباله و المان های شهری در مسیر راهپیمائی انجام می شود.

شهردار منطقه همچنین از تمهیدات ترافیکی و عمرانی از جمله مسدود سازی مسیرهای منتهی به پیاده روی، فعالیت مضاعف ایستگاه های مترو منطقه، جانمایی و استقرار خودرو ون برای سرعت در دسترسی به مسیر و بهسازی و مناسب سازی مسیر پیاده روی به عنوان فعالیت‌های در دستور کار شهرداری منطقه نام برد که طی بازدیدهای میدانی جهت رفع نواقص در طول مسیر شناسایی و انجام می شود.

وی همچنین به استقرار نیروی کارگری و تجهیزات برای پاکسازی و آماده سازی طول مسیر، اشاره و یاداورشد: با برپایی ایستگاه پسماند در مسیر علاوه بر توزیع اقلام مذهبی و کتاب آموزشی و جمع آوری ظروف یکبار مصرف و پسماند خشک و درکل مجموع امکانات منطقه برای آماده سازی و نگهداشت طول مسیر از نخستین ساعت تا پایان مراسم برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 41489

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =