برگزاری آئین بدرقه کاروان آمبولانس‌های اعزامی بهشت زهرا(س) به مراسم اربعین حسینی در عراق

طی مراسمی با حضور مسئولان بهشت زهرا(س)، کاروان‌ آمبولانس‌های این سازمان به مراسم اربعین حسینی در کشور عراق اعزام شد.

به گزارش شهر، در آئین بدرقه کاروان آمبولانس‌های اعزامی بهشت زهرا(س) به مراسم اربعین حسینی در عراق، جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)، ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای اعضای کاروان آمبولانس‌های اعزامی گفت: اگر ماموریت سفر اربعین با معنویت و اخلاص صورت بگیرد زمینه رشد و صفای باطنی انسان را فراهم می‌کند.


وی با بیان اینکه خدمتگزاری به زائرین اربعین حسینی باید توام با صبر و کرامت باشد، خطاب به عوامل اعزامی افزود: هر کسی که به زائران سیدالشهدا و شهدا خدمتگزاری می‌کند، منتی سر کسی ندارد چرا که اجرش را از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) می‌گیرد.


تاجیک به صفا و اخلاص مردم عراق در پذیرایی و استقبال از زائرین اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: طبق روایات، در روز اربعین زمین کربلا وسعت می‌یابد، از طرفی رزق و روزی کسی هم که برای زیارت امام حسین(ع) قدم برمی‌دارد وسعت پیدا می‌کند، لذا اگر کسی مخلصانه در پیاده‌روی اربعین حاضر شود در ابعاد مختلف، رزق معنوی و مادی‌اش وسعت و رشد پیدا می‌کند.


بر پایه این گزارش؛ ۸ دستگاه آمبولانس سازمان بهشت زهرا(س) و ۸ دستگاه آمبولانس کلانشهرهای کشور، در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی، با مدیریت عوامل سازمان بهشت‌زهرا(س) نسبت به انجام امور متوفیان احتمالی اربعین و انتقال به مرزهای کشورمان اقدام خواهند کرد.


گفتنی است؛ طبق ابلاغ ستاد مرکزی اربعین، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) مسئول امور متوفیان در کشور عراق شده است.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 41500

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =