هدف از گفت‌وگو بین شورا و شهرداری ارتقای سطح خدمات‌دهی به شهروندان است/ پاسخ شهردار قانع‌کننده بود

سخنگوی شورای شهر اسلامی تهران گفت: ما در مدیریت شهری مسئولان اجرایی و نظارتی داریم که باید بتوانیم برای حل مسائل شهر گفت‌وگو کنیم تا دغدغه های مردم را پاسخ بدهیم.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر اسلامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره فضای حاکم بر جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: باید به عنوان سخنگو شورا بگویم که فکر می کنم حرف تمام اعضای شورای شهر تهران این است که این موقعیت ها برای ایجاد گفت‌وگو بین مسئولین نظام باید فراهم بشود. ما در مدیریت شهری مسئولان اجرایی و نظارتی داریم که باید بتوانیم برای حل مسائل شهر گفت‌وگو کنیم تا دغدغه های مردم را پاسخ بدهیم.

وی ادامه داد: باید این موقعیت فراهم بشود تا شهردار تهران و دیگر مسئولان برای حل این موارد اقدام کنند تا روشنگری شود.

نادعلی خاطرنشان کرد: این تدبیری است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کرده‌اند؛ مسئولان نظام نیاز به گفت‌وگو برای حل مشکلات مردم دارند. 

وی تاکید کرد: قطعا این پرسش و پاسخ ها با هدف ارتقا سطح خدمات دهی به شهروندان است و نباید تصور شود که شکافی بین مسئولان در مدیریت شهری وجود دارد. ما همه با هم در یک راستا قدم برمی‌داریم و آن هم ارایه خدمات بهتر به پایتخت‌نشینان خصوصا جامعه جانبازان و معلولان است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه حضور امروز شهردار تهران در صحن شورای اسلامی شهر تهران و طرح سوالات از سوی نمایندگان مردم این اصل را رقم زد، گفت: در مورد دو سوالی که امروز مطرح شد و نحوه پاسخگویی شهردار تهران بنده متقاعد شدم. استدلال شهردار تهران درخصوص انتصابات بر اساس اساسنامه ها منطقی بود و همچنین در مورد بحث جا به جایی سامانه معلولان توضیحاتشان قانع کننده بود.

نادعلی عنوان کرد: باتوجه به این وقایع به نظرم یک ارتقایی دارد اتفاق می افتد. ما در شورای ششم مطالبه گر بحث رسیدگی بیشتر در رویداد های مختلف به معلولین بودیم. من به عنوان نائب رئیس کمیسیون اجتماعی هم در جریان خدمات اداره کل سلامت و امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بودم و می دانم که در بحث مناسب سازی در معاونت عمرانی نیز در مناطق اتفاقات خیلی خوبی افتاده است. 

وی در پایان تاکید کرد: این اقدام ها به استانداردهای مد نظر ما نزدیک شده اما به ایده آل نرسیده است. باید کلی کار دیگر بشود، درمجموع در نظر داریم در این دوره خدمات بیشتری برای معلولین و جانبازان انجام بدهیم.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 41536

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =