نظریه فنی دادگستری درباره حادثه پله برقی علی‌آباد اعلام شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حادثه پله‌برقی محله علی‌آباد، نظریه فنی دادگستری مبنی بر سالم بودن پله‌برقی بوده است.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص حادثه پله‌برقی پل عابر پیاده در علی‌آباد، اظهار کرد: آنچنان که بنده به صورت دائم از رئیس سازمان زیباسازی پیگیری می‌کنم روند درمانی این کودک ادامه دارد.

وی ادامه داد: بنده هفته گذشته در بیمارستانی که عمل جراحی صورت گرفته بود حضور پیدا کردم و در روزهای آینده نیز برای دیدار با خانواده این کودک در بیمارستان حضور خواهم یافت.

سخنگوی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه نظریه فنی دادگستری مبنی بر بی‌ایراد بودن پله برقی بوده است، یادآور شد: با این وجود آنچه اهمیت دارد این است که کسانی که در سازمان زیباسازی مسئولیت دارند در کنار خانواده این کودک هستند و خواهند ماند.

وی ادامه داد: این کودک یک فرزند از فرزندان ماست و حتی اگر تبعه کشوری دیگر باشد بازهم این خانواده میهمان ما هستند و میهمان از ما محسوب می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه هزینه‌های درمانی این کودک را سازمان زیباسازی می‌پردازد، تصریح کرد: ما همچنان پیگیر امور هستیم و اطلاعات جدید را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

گفتنی است ۱۳ مردادماه یک کودک ۹ ساله در پله برقی منطقه ۱۶دچار سانحه شد.

بنابر اعلام سازمان آتش‌نشانی، بررسی‌های HSE در خصوص پله برقی مورد نظر انجام شده بود.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 41429

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =