۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 41876
خدمات‌دهی سازمان پایانه‌ها برای انتقال زائران اربعین از مرزهای زمینی به داخل کشور

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: سازمان پایانه‌ها سرویس‌هایی را آماده کرده است تا در زمان بازگشت زائرین ظرفیت حداکثری برای انتقال آنها از مرز را داشته باشیم.

پوریا علیمردانی، مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر در خصوص آمادگی پایانه ها برای بازگرداندن زائران اربعین حسینی گفت: پیش بینی‌ها این است که بین روزهای ۱۴ تا ۱۷ شهریور بیشترین تراکم مسافر را به ترتیب در مرز مهران، شملچه، چذابه و خسروی برای ورود ایران داشته باشیم اما تراکم اصلی در مرز مهران خواهد بود.

وی اظهار کرد: بنابراین ما نیز سرویس هایی را آماده کردیم که در زمان بازگشت زائرین بتوانیم خدمات لازم را به سایر نقاط کشور فراهم کنیم و ظرفیت حداکثری برای انتقال آنها از مرز داشته باشیم.

علیمردانی با اشاره به اینکه صنعت حمل و نقل عمومی بین شهری ما نیازمند بازسازی و نوسازی است، ادامه داد: امیدواریم در این حوزه سرمایه گذاران، سرمایه گذاری کنند و فعالیت بخش حمل و نقل عمومی بین شهری ما با اقداماتی که مسئولان این حوزه انجام می دهند، طوری شود که کمبود ظرفیت این بخش جبران بشود.

انتهای پیام/

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 41876

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =