استقبال گسترده از دورهمی یاد ایام در منطقه ۵

دورهمی یاد ایام خاص سالمندان در منطقه با با استقبال گسترده ساکنان این منطقه همراه بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، دورهمی یاد ایام برای گروه سنی ۶۵ سال به بالا از سوی اداره کل سلامت شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه پایتخت در حال اجرا است و در این برنامه ها تلاش می شود لحظات مفرح و شادی برای سالمندان شرکت کننده اجرا شود.

برگزاری سرود در قالب گروه کر، اجرای نمایش و طنز در قالب استند آپ کمدی، ارایه خدمات سلامت محور، مشاوره روانشناسی، نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای تولیدی سالمندان و بازی های نشاط آفرین متناسب با سالمندان از جمله برنامه های اجرا شده در این رویداد بود.

حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در حاشیه این رویداد که با شرکت ۵۰۰ سالمند منطقه برگزار شد با اشاره به اینکه فراهم سازی بستر حضور سالمندان به عنوان یکی از گروه های سنی و جمعیتی مهم در شهر از برنامه های این اداره کل است، بیان داشت: طراحی و اجرای ۵۰ دورهمی خاص افراد سالمند و نیز برگزاری رویداد گنجینه های شهر برای افراد سالمند با هدف شناسایی استعدادهای کمتر شناخته شده در تهران از برنامه هایی است که اداره کل سلامت شهرداری تهران آن را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ سالمند منطقه در رویداد گنجینه های شهر شرکت کرده اند از راهیابی نفرات برتر به مرحله بعدی این رویداد خبر داد و گفت: در قالب رویداد گنجینه های شهر در تلاش هستیم با شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی سالمندان که کمتر فرصت بروز و ظهور پیدا کرده اند، بیشتر و بهتر استفاده شود.

گفتنی است؛ قدردانی از برگزیدگان منطقه ای رویداد گنجینه های شهر، تجلیل از مدیران کانون های سالمندی منطقه و سالمندان نخبه از برنامه های جنبی دورهمی یاد ایام منطقه ۵ بود.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 43178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =