نهضت آسفالت منطقه ۲ پایتخت از مرز ۴۰ هزار تن عبور کرد

شهردار منطقه ۲ گفت: نهضت آسفالت معابر و محلات با توزیع بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی نهضت آسفالت را یکی از مطالبه‌های شهروندان ارزیابی کرد و گفت: بهبود وضعیت آسفالت معابر به عنوان یکی از خواسته های شهروندان، موجب شد تا مدیریت شهری با عزم جدی نهضت آسفالت معابر را اجرا کند.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به هدف‌گذاری آسفالت ۴۰۰ هزار متر طول از معابر اصلی و فرعی در سال جاری، افزود: با استقرار اکیپ های مکانیزه و دستی ،عملیات روکش و بهسازی آسفالت معابر اجرا می شود و این طرح قبل ازبرودت هوا تکمیل می شود.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر معابر اصلی همچون ایوانک غربی، چوب تراش، گل افشان شمالی، اطاعتی جنوبی، جانبازان، نسترن و کوهیار  با توزیع بیش از ۴۰ هزار تن بهسازی شد،ادامه داد: همزمان با عملیات بهسازی معابر شهری، عملیات مرمت آسفالت معابر بزرگراهی منطقه با همکاری سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در حال انجام است.

شهردار منطقه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درخصوص جلوگیری از تخریب زودرس آسفالت معابر توضیح داد: به دلیل موقعیت کوهستانی منطقه، با روش‌های فصلی به هنگام پخش آسفالت شیب عرضی و طولی معابر در نظر گرفته شد تا آسفالت معابر دچار تخریب زودرس نشود.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 43971

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =