ایمن‌سازی مسیرهای منتهی به مدارس منطقه ۱۹ با نصب ۱۰۰ عدد استوانه ترافیکی

مسیرهای منتهی به مدارس منطقه ۱۹ در راستای افزایش ایمنی در هنگام تردد دانش‌آموزان در معابر با نصب ۱۰۰ عدد استوانه ترافیکی ارتقاء یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،تورج فرهادی شهردار منطقه افزود: عملیات نصب ۱۰۰ عدد استوانه  ترافیکی با اولویت معابر نواحی یک، دو، سه و چهار که بیشترین مدارس در آنجا مستقر است اجرا شد.

وی در تشریح سایر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک ادامه داد: تابلو حق تقدم در تقاطع خیابان های لقمان جنوبی و حکیم، مانع یو شکل در ورودی خیابان میثاق شمالی، تابلو عبور موتور سوار ممنوع مقابل در شماره دو بوستان بزرگ ولایت و نصب تابلو در پایانه شاهد محدوده ناحیه ۵ و تعویض تابلوهای فرسوده به تعداد ۶ عدد اجرا شده است.

فرهادی با اشاره به اهمیت ارتقای ایمنی بزرگراه ها در راستای کاهش تصادفات بیان کرد: به همین منظور طی مکاتبات و پیگیر ی های انجام شده با سازمان حمل و نقل و ترافیک عملیات نصب کاشن تانک در بزرگراه آزادگان غرب، بعد از ورزشگاه شهید کاظمی در مسیر تبادل کندرو به تندرو، آزادگان شرق، مقابل علی آباد قاجار در تبادل کندرو به تندرو، آزادگان شرق، قبل از پل شهید کاظمی درتبادل تندرو به کندرو و ورودی شهرک رسالت با مشارکت راهور منطقه ۲۶ انجام شده است.

به گفته این مسئول با مشارکت اداره فضای سبز،هرس درختچه های منتهی به تبادل کندرو به تندرو بزرگراه شهید کاظمی مسیر شمال به جنوب به منظور افزایش دید و بازگشایی مسیر انجام شد.

انتهای پیام/ 

۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 44293

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =