دستاوردهای سفر به چین ماحصل صدها روز پیگیری بود/ توفیقات این سفر را به مردم تبریک می گوییم

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: باید توفیقات سفر به چین را به مردم تهران تبریک بگویم و امیدواریم ثمرات آن را در سالهای آینده ببینند.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز در این جلسه محیط زیست و آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی را دو راهبرد اصلی برنامه چهارم توسعه عنوان کرد و گفت: برای اولین بار است که در یک برنامه و در زمانی کوتاه دستاوردی بزرگ حاصل می شود.

وی افزود: کار کارشناسی این موضوع و پیگیری آن صدها روز زمان برد و با پیگیری های رئیس شورا و شهردار تهران، کار در سفری به چین به جمع بندی رسید و نمی توانیم بگوییم که این مسئله تنها در یک سفر به نتیجه رسید و حاصل صدها روز پیگیری بود.

پیرهادی با بیان اینکه اگر این موضوعات در دو سال اخیر پیش بینی نمی شد، شاید تهران به یک بحران می رسید، گفت: باید این توفیق را به مردم تهران تبریک بگویم و امیدواریم ثمرات آن را در سالهای آینده ببینند. از شهردار تهران نیز تقاضا داریم همه بخش ها را به خط کنند و پیگیری های لازم را داشته باشند تا واگن ها وارد شوند و مردم به صورت عملی این جریان را ببینند؛ چون وعده زیاد شنیده اند.

وی تأکید کرد: تا مردم سوار مترو و اتوبوس نشوند، برای آنها ملموس نخواهند بود، لذا نیاز است تا تلاش کنیم تا اقدامات به نتیجه برسد.

۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 44604

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =