با ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت خدمت رسانی به شهروندان متمرکز خواهد شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با وارد شدن تاکسی‌های برقی کاملا به صورت کنترل شده شرایط را بررسی خواهیم کرد. این تاکسی های جدید سیستمی دارند که پیمایش سفر و تاکسی را در اختیار داریم تا حتما در اختیار شهروندان باشند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص افزایش کرایه تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی گفت: در این باره ما مصوبه‌ای از قبل داشتیم و ملزم به رعایت آن در سازمان تاکسیرانی هستیم و معاونت حمل و نقل بر اساس آن مصوبه‌ای صادر کرده است تا با نظارت و راهبرد این مسئله را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه رانندگان مجاز هستند تا در روزهای بارانی مبلغ را افزایش بدهند، اظهار کرد: مصوبه افزایش قیمت هم توسط شورا تصویب شده است و تفسیر و تلقی دوگانه‌ای را به واسطه آن شاهد هستم. منتهی آنچه که امروز مطرح است این است که مصوبه‌ای برای افزایش قیمت خدمت تاکسیرانی در روزهای بارانی داریم و ملزم به این هستیم که نظارت به حدی باشد که ناحقی صورت نگیرد.

هرمزی در پاسخ به این سوال که شهرداری برنامه ای برای جبران کمبود تاکسی در روزهای بارانی دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: تاکسیرانی متاسفانه خدمت را به صورت متمرکز ارائه نمی دهد؛ به این صورت که ۷۰ هزار تاکسی در تهران وجود دارد اما بسیاری از این تاکسی ها مخصوص ادرارات هستند، یا در دسترس نیستند و یا در روزهای بحرانی سرویس ارائه نمی‌دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با وارد شدن تاکسی های برقی کاملا به صورت کنترل شده شرایط را بررسی خواهیم کرد. این تاکسی های جدید سیستمی دارند که ما پیمایش سفر و تاکسی را در اختیار داریم تا حتما در اختیار شهروندان باشند. قطعا با ورود تاکسی های جدید این موضوعات حل خواهد شد.

منبع: اکوایران

انتهای پیام/

۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 44845

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =