خرسندساز جدید با «سلامت و درمان» می‌آید/ بسته خرسندساز مسکن کارکنان در دست بررسی است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رونمایی بسته جدید خرسندساز با محوریت سلامت و درمان در آینده‌ نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری با اشاره به لزوم ارتقای سطح رضایت کارکنان در خصوص خدمات سلامت و درمان و پیشنهادها و مطالبات خود همکاران در این خصوص گفت: بسته جدید خرسندساز علاوه براینکه شرایط درمانی باکیفیّت و مطلوبی برای کارکنان مهیّا می‌کند، آگاهی آن‌ها را نسبت به امکانات درمانی را هم افزایش می‌دهد.

وی در خصوص بسته خرسندساز مسکن کارکنان نیز اظهار داشت: با توجه به زمان‌بر بودن بررسی شرایط مسکن و امکان وقوع تأخیرهای کارشناسی در بررسی اختصاص زمین و چگونگی نوع ساخت، رونمایی از این بسته نیازمند صبر تا حصول نتیجه است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از برگزاری ۴ جلسه درخصوص بسته خرسندساز مسکن با حضور شهردار تهران خبر داد و گفت: شخص شهردار تهران، موضوعات مرتبط با مسکن کارکنان را به دقت رصد می‌کنند و چنانچه مدلی که برای تأمین مسکن کارکنان در جلسات مطرح می‌شود به نتیجه برسد، بی‌درنگ اجرایی خواهد شد.

باقری خاطرنشان کرد: از پیشنهادهای همه همکاران برای بهبود شرایط درمان و سلامت، ارائه خدمات به معلولین، افراد دارای بیماری‌های خاص و ایثارگران که حداکثر رضایت درمانی را برای آن‌ها به‌دنبال داشته باشد، استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 44953

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =