برای تحول همه‌جانبه در پایتخت هم‌افزایی همه دستگاه‌ها ضروری است/ نقش مهم شورا در ارتقای فرهنگ

معاون شهردار تهران گفت: شهر باید در ابعاد مختلف متحول شود و باید نسبت به کالبد شهر و تحول آن شاهد پیشرفت باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در اولین نشست تحول نرم افزاری و روحی شهر که عصر امروز ۲۸ آبان ماه برگزار شد، اظهار کرد: این روزها مقارن شده با حوادث کم نظیری در طول تاریخ که نمی‌توان نسبت به آن بی تفاوت بود و نباید از موضوع غزه غفلت کنیم. امیدواریم هرچه زودتر جنایات صهیونیست‌ها پایان پیدا کند و جبهه مقاومت به پیروزی برسد.

وی افزود: این نشست اولین جلسه تحول نرم افزاری و روحی شهر است که امیدوارم برکات آن را در آینده شاهد باشیم؛ شهردار تهران تاکید داشته اند که شهر باید در ابعاد مختلف متحول شود و باید نسبت به کالبد شهر و تحول آن شاهد پیشرفت باشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تحول نرم‌افزاری شهر یکی از موضوعاتی است که شهردار تهران از روزهای ابتدایی حضور در شهرداری بر آن تاکید داشتند و خارج از مدیریت شهری نیز سعی شده با دستگاه و نهادهای مربوطه جلساتی برگزار شود و در نهایت به یک ساختار قرارگاهی رسیدیم که انجام آن می‌تواند به یک الگو تبدیل شود.

توکلی زاده بیان کرد: ما در شهر تهران برای تحول شهر به یک هم‌افزایی نیاز داشتیم که در جامعه جا افتاده است و یکی از دغدغه های شورای اسلامی شهر تهران نیز انسجام درونی و هم افزایی بیرونی است.

وی افزود: سهم بودجه فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از ۶ درصد در سال‌های گذشته به ۱۰ درصد در سال جاری رسید و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در افزایش بودجه این حوزه نقش بسیار مهمی داشت.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
کد خبر: 45462

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =