«من‌شهردارم» پروژه‌ای  بزرگ با استقبال و مسئولیت‌پذیری شهروندان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: پروژه «من‌شهردارم» پروژه بسیار بزرگی است که به سمت مسئولیت‌پذیری و همراهی شهروندان در معرفی پروژه‌ها در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار شهر؛  امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،در آیین آغاز دومین دوره طرح "من شهردارم" در قالب هشتادوچهارمین پویش امید و افتخار که صبح امروز با حضور جمعی از شهرداران مناطق، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها و ... در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: مرحله دوم طرح "من شهردارم" در حالی آغاز می‌شود که یکی از تحولات اساسی در این دوره تحول نرم‌افزاری شهر تهران بوده است و مراد رسیدن به شهر انسان محور این است که همه موضوعات برای زیست انسان در نظر گرفته شود.


وی افزود: پروژه من شهردارم پروژه بسیار بزرگی است که به سمت مسئولیت‌پذیری و همراهی شهروندان در معرفی پروژه‌ها گام بر می‌دارد و استقبال خوبی نیز از این مگاپروژه در سال گذشته شد.


معاون شهردار تهران ادامه داد: در نخستین مرحله از طرح من شهردارم شرایط مناسبی از مشارکت مدیران شهری داشتیم، البته این مسئله کفایت نمی‌کند و انتظار ما این است که در مرحله دوم و سطح بالاتری این همکاری و مشارکت رقم  بخورد.

وی در انتها با اشاره به شکل‌گیری و فعالیت هیئت امنای محلات و راه‌اندازی نظام‌نامه محلات بیان کرد: این مسئله نیز در راستای تقویت مشارکت شهروندان موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 46059

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =