آمادگی و هماهنگی کامل شهرداری و پلیس راهور به منظور مدیریت بارش‌ها

رئیس پلیس راهور تهران از هماهنگی کامل با شهرداری تهران برای بارش‌های احتمالی خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهر،سرهنگ ابوالفضل موسوی پور، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران اظهار کرد: برگزاری این مراسم اعلام آمادگی به شهروندان تهرانی جهت تغییرات جوی و بارش‌های احتمالی است.

وی افزود: از اول مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس جلسات مختلفی در زمینه خدمات شهری شروع کردیم. درطرح باران و برف تمامی عوامل پلیس در آمادگی قرار می گیرند و نکته این است که قبل از شروع بارندگی در مسیرهای تعیین شده مستقر می شوند.

 موسوی پور گفت:  ۱۴ تیم مستقر در نوار شمالی و غربی هستند که ۲۵۰ نقطه در معابر شهری و بزرگراهی اضافه می شود و هم اکنون نیز در۵۰ نقطه بزرگراهی تیم های پلیس راهور مستقر هستند تا از ترافیک جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: پلیس در کنار نیروهای خدمات شهری در نقاط برف‌گیر و در زمان شن و نمک پاشی حضور دارد و به اتفاق نیروهای خدمات شهری تلاش دارند به طور صحیح و کامل شن و نمک پاشی در مسیرها ریخته شود.در زمان بارندگی به ویژه در زمان برف از مردم می خواهیم از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و در محل کار و منزل بمانند، در زمان برف بستری فراهم شود تا نیروهای پلیس و خدمات شهری خدماتی به مردم ارایه کنند.

 موسوی پور خاطرنشان کرد: در ۳۷ مرکز پایش تصویر همه نقاط در شهر تهران بررسی می‌شود و خودروهای نمک پاش به محل‌هایی که نیاز باشد، اعزام می‌شود و خدمات دچار مشکل خواهد شد. شهروندان باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارش را داشته باشند.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 45745

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =