همکاری شهرداری با پلیس راهور برای کنترل ترافیک در روزهای بارانی/ نظری: عملیات لایروبی انهار ادامه دارد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: لایروبی مسیل‌ها و جوی‌ها به‌طور مداوم انجام شده و در حال انجام است.

به گزارش شهر،حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در طرح زمستانه مشترک، پلیس راهور و شهرداری تهران گفت: از خدای متعال می خواهیم نزولات آسمانی را بیشتر کند و امیدواریم حادثه‌ ای رخ ندهد.امسال ما پاییز برگ ریزانی نداشتیم که این پیام دارد که در پاییز سرما و بارش زیادی نداشتیم برگ زیادی در جوی ها قرار نگرفت و منجر به آبگرفتگی نهرها نشد.

وی افزود: لایروبی مسیل ها و جوی ها بطور مداوم انجام شده و در حال انجام است.

نظری گفت: پلیس هر روز ترافیک را کنترل می کند و قرار است شهرداری در زمان بارندگی به پلیس کمک کند و در کنار پلیس باشد.روز برفی روز پر نشاطی است اما از شهروندان می خواهیم در این زمان فرصتی برای ارایه خدمت به پلیس و نیروهای شهرداری بدهند و زمانی را برای تردد انتخاب کنند که منجر به ترافیک نشود.

وی با اشاره به این موضوع که تهران در حالت عادی نیز حتی به واسطه نقص فنی یک خودرو منجر به قفل شدن معابر می شود، گفت: در زمان بارندگی بدلیل کند شدن حرکت خودروها و سایر مشکلات در تغییرات جوی منجر به عامل ترافیک می شود.از مردم می خواهیم در روزهای برفی ما را همراهی کنند و سال گذشته نیز همراهی مردم در زمان بارش برف قابل قبول بود.

نظری همچنین هفته بسیج را تبریک گفت و از خدمات کادر درمان در دوران کرونا قدر دانی کرد و ادامه داد: باید در روزهای برفی از تردد غیر ضرور در معابر پرهیز شود و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده شود.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 45747

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =