بسیج امانتی در دستان ماست؛ نباید اجازه دهیم گرفتار حواشی سیاسی-اداری شود

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران با تأکید بر اینکه کارکنان بسیجی برای پیش‌برد برنامه‌های مدیریت شهری تلاش می‌کنند،گفت: بسیج در دستان ما یک امانت است. نباید گذاشت این مجموعه گرفتار حواشی اداری یا سیاسی شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مراسم گرامی‌داشت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین امروز پنجم آذرماه ۱۴۰۲ باحضور جمعی از کارکنان بسیجی شهرداری تهران برگزار شد.

حسن‌زاده رییس سازمان بسیج شهرداری تهران در این مراسم با تأکید بر اینکه کارکنان بسیجی برای پیش‌برد برنامه‌های مدیریت شهری تلاش می‌کنند، بیان داشت: بسیج در دستان ما یک امانت است. نباید گذاشت این مجموعه گرفتار حواشی اداری یا سیاسی شود.


وی با اشاره به تعدد مأموریت‌های سازمان بسیج شهرداری در سال ۱۴۰۲، ادامه داد: ۴ محور عملیاتی برای حرکت سازمان در نظر گرفته شده است: برنامه‌های درون سازمان، برنامه‌های درون مجموعه شهرداری، شهر تهران و الگوسازی برای بسیج شهرداری‌های دیگر کلانشهرها.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان آنکه موضوع تحول درون‌زای مجموعه شهرداری در دستور کار ما قرار دارد، افزود: در تلاش هستیم تا مشکلات اجرایی نقاط و بخش‌های مختلف شناسایی و برای حل آنها چاره‌جویی شود.


حسن‌زاده تأکید کرد: همکاران من در مجموعه بسیج برای انجام مأموریت‌ها و خدمت‌گزاری ویژه به شهروندان شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند. در تلاش هستیم نخبگان بسیجی را در بخش‌های مختلف شهرداری شناسایی و از ظرفیت‌های آنان برای خدمت به مردم استفاده کنیم. 

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 45772

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =