مشارکت خوب مراجعین به مراکز معاینه فنی در دومین دوره طرح «من شهردارم»

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: مشارکت شهروندان در شناسایی و اجرای پروژه‌های شهری می‌تواند در تقویت مسئولیت‌پذیری جامعه در کلیه ارکان موثر باشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی، شادی مالکی مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ضمن اعلام آغاز مرحله دوم طرح «من شهردارم» در مراکز معاینه فنی شهر تهران اظهار داشت: بنا بر تدبیر و ابتکار عمل شهرداری تهران مبنی بر انتخاب پروژه های شهری منطبق بر نیاز ذینفعان، این ستاد در راستای اهداف مورد انتظار مدیریت شهری از هفته گذشته نسبت به استقرار سفیران طرح من شهردارم در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران اقدام نموده است.

مالکی با اشاره به مراجعه روزانه حداقل ۵ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران گفت: در کلیه مراکز معاینه فنی در بخش میز خدمات علاوه بر ارائه مشاوره فنی به مراجعین، سفیران این طرح ضمن توضیح و تشریح اهمیت مشارکت شهروندان در این طرح در انجام رای گیری از طریق سامانه اینترنتی manshahrdaram.tehran.ir ایشان را همراهی می نمایند که خوشبختانه این اقدام با استقبال خوب مردم نیز روبرو شده است. میزان مشارکت مراجعین در انجام رای گیری در این مدت زمان بالغ بر ۵۰ درصد بوده است.

وی با تاکید بر نیاز به اطلاع رسانی گسترده تر و تشریح دقیق ابعاد این طرح به شهروندان اظهار داشت: اجرای این طرح نیازمند جذب حداکثری مشارکت شهروندان بوده و در این طرح همکاری کلیه بخش های زیرمجموعه شهرداری تهران که در بحث خدمت رسانی و ارتباط مستقیم با مردم فعال هستند نیاز است. بدون تردید با اجرای این طرح شهروندان می‌توانند به سهولت و بدون واسطه مشکلات محله و منطقه خود را به مدیریت شهری منتقل کرده و در آبادانی و حل مسائل زیر ساختی شهر با مدیریت شهری هم گام و همراه باشند.

انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 46590

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =