خسارات مالی بالا در پی حریق چند خودرو خارجی در ۳۰متری جی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک تعمیرگاه واقع در محله فتح‌آبادی در ۳۰متری جی خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ ساعت ۱۱:۰۵ ظهر امروز، خبر حریق در یک تعمیرگاه خودرو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع در ۳۰ متری جی، خیابان فتح آبادی اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک گاراژ به مساحت حدود ۲۰۰۰ مترمربع بود که داخل آن تعداد زیادی غرفه با مواد و مصالح ناایمن و در متراژهای مختلف ساخته شده بود. در یکی از این غرفه‌ها که حدود ۱۰۰ مترمربع مساحت داشت، یک تعمیرگاه خودرو بود که آتش‌سوزی در آن اتفاق افتاده بود.

جلال ملکی ادامه داد: شش خودرو شامل پنج دستگاه سواری اوپل و یک خودرو دوو سی‌یلو در محل قرار داشتند که در این میان چهار دستگاه خودرو به طور کامل آتش‌ گرفته بود و آتش به دو دستگاه دیگر نیز سرایت کرده بود. همچنین شعله‌های آتش در حال گسترش به غرفه‌ها و بخش‌های دیگر این گاراژ بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت اقدامات خود برای اطفاء حریق را شروع کرده و سریعا شعله‌های آتش را تحت کنترل قرار دادند، ادامه داد: آتش‌نشانان بعد از دقایقی موفق به اطفاء کامل حریق شدند.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، اما خسارات مالی ناشی از این حریق بالا بود. آتش‌نشانان پس از انجام عملیات ایمن‌سازی و لکه گیری در ساعت ۱۲:۱۰ به ماموریت خود پایان دادند.

وی درباره علت حادثه هم گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 47387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =