صدور گواهی مدیریت سبز برای ادارات دولتی توسط اداره پسماند منطقه ۱۲

اداره پسماند معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲، با برررسی نحوه عملکرد تفکیک پسماند خشک و تر و جانمایی مخازن ویژه تهیه شده وزارتخانه‌ها و ادارت دولتی نسبت به صدور گواهی مدیریت سبز پسماند اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ گفت :بر اساس ماده ٣ برنامه ششم توسعه دستگاه‌های اجرایی موظفند پسماند را بصورت تفکیک شده سه‌گانه به سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تحویل داده و در ادامه اجرای این طرح با تهیه باکس‌های چهارگانه تفکیک پسماند از جمله کاغذ، پلاستیک، شیشه، فلزات و سایر موارد نسبت به اخذ گواهی مدیریت پسماند در قالب طرح مدیریت سبز اقدام کنند.

فرزاد هنرور معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه  نیز تصریح کرد: بررسی میزان مصرف کاغذ و چگونگی کاهش آن نسبت به سال‌های قبل، بررسی فنی ملزومات چاپ و پرینت جهت کاهش استفاده از کاغذ، بررسی سیستم امحاء کاغذهای محرمانه و اقدامات فرهنگی در راستای کاهش مصرف و نیز تفکیک پسماند از جمله اصلی ترین شاخصه‌های ارزیابی کارشناسان اداره پسماند در بازدیدهای ادواری از دستگاه‌های اجرایی است.

گفتنی است تا کنون معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۱۲ و مدیران ادارات پسماند با حضور در وزارت خانه های اقتصاد و داریی و وزات امور خارجه، در خصوص صدور گواهی مدیریت سبز پسماند این وزارت خانه ها بررسی های لازم را انجام دادند.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 48960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =