شن‌پاشی در مناطق برف‌خیز پایتخت؛ مشکلی در معابر گزارش نشده است

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در مناطق۱،۲، و بخشی از منطقه ۵ شاهد بارش برف بودیم و با توجه به شن‌پاشی‌ها تا این لحظه مشکل خاصی گزارش نشده است.

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در موردبارش های امروز- ۱۱بهمن ماه ۱۴۰۲- تهران اظهار کرد: شکر خدا بارش ها آغاز شده است و با توجه به هشدار سازمان هواشناسی نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲گانه در شرایط  آماده باش قرار داشته و دارند، به طوری که تیم‌های متعددی به بررسی معابر می‌پردازند تا در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به برطرف شدن آن اقدام کنند. شاهد دو مورد جزئی ترافیک بودیم و دلیل آن ترافیک صبحگاهی بود که برطرف شد. شن پاشی‌ها در سطح معابر انجام شده است.

وی افزود: در مناطق۱،۲ و بخشی از منطقه ۵ که شاهد بارش برف بودیم، شن پاشی ها انجام شده است و تا این لحظه مشکل خاصی گزارش نشده است. نیروهای خدمات شهری مناطق۲۲ گانه در سطح معابر حضور دارند تا در صورت بروز هر مشکل نسبت به برطرف شدن آن اقدام کنند.

جعفری با بیان اینکه عوامل خدمات شهری مناطق ۲۲گانه در حال آماده باش هستند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی آماده‌‍باش عوامل خدمات شهری تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که نیروهای خدمات شهری مناطق۲۲ گانه به منظور برف‌روبی در نقاط برف‌خیز نیز در حال آماده‌باش هستند، ادامه داد: کیسه‌های شن و نمک نیز در جایگاه‌های مشخص در سطح معابر قرار داده شده است.

جعفری ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی برای احتمال بارش در روزهای پایانی هفته، آمادگی لازم از سوی نیروهای اجرایی وجود دارد، به طوری که سایت‌ها و ماشین‌آلات برف‌روبی برای روزهای آینده تجهیز و آماده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هر گونه مشکل می‌تواند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
کد خبر: 48965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =