تلاش شهرداری پایتخت برای نوسازی بافت فرسوده

عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری تهران ظرفیت نوسازی بافت فرسوده را دارد و اگر تلاش خود را در این مسیر به کار بگیرد، اقدام بزرگی انجام داده است.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تأکید بر نوسازی بافت فرسوده در تهران، اظهار کرد: شهرداری باید از طریق بازآفرینی نوسازی بافت فرسوده را انجام دهد و اگر بتواند در این زمینه موفق شود، نتیجه آن محسوس و بسیار بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرداری با توجه به سیاست مسجدمحوری که در پیش گرفته می‌تواند از طریق مساجد برنامه خود برای بازآفرینی و نوسازی بافت فرسوده را اطلاع رسانی‌کند.

شاکری با تأکید بر اینکه در برنامه هفتم توسعه نیز به نوسازی بافت فرسوده اشاره و توجه جدی شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران این ظرفیت را دارد و اگر تلاش خود را در این مسیر به کار بگیرد، اقدام بزرگی انجام داده است.

عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص تصویب بودجه ۱۵۱ همتی شهرداری تهران در سال آینده، یادآور شد: اگر درصد درآمدهای پایدار بالا باشد و منابع غیرنقد نیز درصد بیشتری را به خود اختصاص دهد و شورا به این موارد توجه کرده باشد، این بودجه قابل تحقق خواهد بود. افزایش بودجه نباید به معنای افزایش عوارض باشد که بر قیمت مسکن اثر بگذارد.

انتهای پیام/

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 51611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =