جلسه اتاق حل مساله معاونت اجتماعی با موضوع "گسترش تجمعات اجتماعی و مذهبی و فرهنگی در محلات کم‌برخوردار قلب طهران" با حضور جمعی از مدیران اجتماعی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، در این جلسه در خصوص وضعیت کنونی محلات کم برخوردار به ویژه هرندی بحث و تبادل نظر شد و ایجاد فضایی برای برگزاری تجمعات مذهبی و آئینی در محدوده محله هرندی در دستور کار قرار گرفت تا مراسمات و رویدادهای ملی و مذهبی با حضور گسترده مردم از نقاط مختلف شهر طهران برگزار شود و محلات کم برخوردار مورد اقبال عمومی قرار گیرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد فضای بین بوستان هرندی و بوستان زندگی که متبرک به مزار دو شهید گمنام دفن است ؛ فضایی ثابت مانند موکب یا نگاه گذر به نام " گذر مسافرین بهشت" در نظر گرفته شود.

هدف از اجرای طرح" گذر مسافرین بهشت"، برگزاری مراسمات میدانی و رخدادهای خیابانی در مناسبات مختلف ملی ومذهبی در این مسیر، ساماندهی هیئات و تکایای محدوده، ایجاد فضای باز وسیعی به منظور اجرای برنامه‌های با شکوه با حضور جمعیت زیاد، توسعه فعالیت ها و فضاهای فرهنگی منطقه، مکانی مناسب جهت اجتماع هیئات ،تکایا و مواکب در مناسبت های ملی ومذهبی نظیر اجتماع فاطمیون،روز عاشورا و...است.

گفتنی است اتاق حل مساله چارچوبی برای اندیشه ورزی، هم فکری، ایده پردازی و بکارگیری خلاقیت با هدف شناسایی، راه حل یابی و انتخاب بهترین راهکار برای حل مسائل مرتبط با وظایف و ماموریت های شهرداری در واحدهای تابعه است.

در واقع اعضای اتاق حل مساله، یاریگر مدیران ارشد واحدهای تابعه بوده و پس از بررسی ابعاد مختلف مشکل و تعریف دقیق مساله، راهکارهای عملیاتی مناسب را برای حل مساله پیشنهاد می دهند.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 56361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =