مدیریت جهادی موجب راه‌اندازی «سرزمین تمدن‌ها» در کمتر از ۳ ماه شده است/ فرهنگ‌سازی حول محور خانواده در برج میلاد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بحث خانواده محوری در سرزمین‌ تمدن‌ها مطرح است، خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که خانواده ها، پدر مادر به اتفاق فرزندان در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و این فرهنگ سازی دارد حول محور خانواده انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران پس از بازدید از تم‌پارک موضوعی «سرزمین تمدن‌ها» در برج میلاد، مطرح کرد: از زحمات همکاران در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران علی‌الخصوص پرسنل برج میلاد تشکر می‌کنم.

وی افزود: توفیقی بود که در سرزمین تمدن‌ها حضور داشته باشم و از جای جای نمایشگاه بازدید کنم. کار بسیار خلاقانه‌ای صورت گرفته است.

نجفی با اشاره به اینکه سرزمین‌تمدن‌ها در طول ۲ ماه‌ونیم آماده شده است، گفت: به نظرم کار بسیار خوبی است و یک مدیریت جهادی و یک پشت کار نیاز است که کار به این زیبایی در ۲ ماه‌ونیم کامل شود. 

وی با اشاره به اینکه ضمن بازدید در سرزمین سوریه، کربلا، یمن و.. خاطرات آن‌ کشورها برای آدم زنده می‌شود، اظهار داشت: زمانی که شما وارد سوریه می‌شوید؛ با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توانید موضوعات مختلف را مشاهده کنید و خود را در آن سرزمین تصور کنید.

عضو شورای شهر تهران در پایان با اشاره به اینکه بحث خانواده محوری در سرزمین‌ تمدن‌ها مطرح است، خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که خانواده ها، پدر مادر به اتفاق فرزندان در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و این فرهنگ سازی دارد حول محور خانواده انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 58731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =