شرکت‌های مسافربری چه زمانی در پایانه شرق جدید مستقر می‌شوند؟

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: استقرار شرکت‌های مسافربری در پایانه شرق جدید برعهده شهرداری تهران نیست و اتحادیه اتوبوسرانی باید فضای پایانه را به شرکت‌ها واگذار کند.

سیدمحمد آقامیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بیان اینکه پایانه شرق جدید به اتحادیه اتوبوسرانی تحویل داده شده است، اظهار کرد: اتحادیه در پایانه مستقر و مقرر شد پس از پارتیشن‌بندی فضا، واگذاری به شرکت‌های مسافربری مرحله به مرحله انجام شود.

وی با بیان اینکه واگذاری فضای پایانه در اختیار اتحادیه است، خاطرنشان کرد: آنچه که در ید ما و نظارت ما بود این بود که پایانه را بسازیم و در اختیار اتحادیه قرار دهیم.

آقامیری تاکید کرد: مسئولیت فعالیت شرکت‌ها در پایانه جدید برعهده شهرداری نیست و اتحادیه باید اقدامات لازم را بر اساس مکانیزم خاص خود انجام دهد؛ به ما قول دادند در عرض دو تا سه ماه پایانه را به بهره‌برداری برسانند.

شرکت‌های مسافربری چه زمانی در پایانه شرق جدید مستقر می‌شوند؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری و نوروز ۱۴۰۴ پروژه به ثمر برسد و عملاً جابجایی پایانه اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: شهرداری هم در حال پیگیری و فشار بر پایانه قدیم است تا هرچه زودتر فضا را تحویل بگیرد تا بتواند تحولات پیش‌بینی شده را اجرایی کند و فضای خدماتی جدیدی مستقر شود.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 60232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =