ارزیابی تولید محصولات پرکاربرد پروژه‌های عمرانی از سوی هیات رسیدگی به امور عاملین همکار/ پرونده‌های ارجاعی پیمانکاران و مشاورین بررسی می‌شود

دبیر هیات رسیدگی به امور عاملین همکار در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی پیمانکاران و مشاورین، ارزیابی مستمر واحدهای تولید محصولات پرکاربرد عمرانی نیزبا رویکرد ارتقاء کیفیت پروژه ها در دستور کار است.

به گزارش شهر مجید امانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره شکل‌گیری هیأت رسیدگی به امور عاملین همکار در معاونت فنی و عمرانی گفت: آغاز به کار دوره جدید این هیات از اسفندماه سال ۱۴۰۲ و با ابلاغ احکام اعضای جدید است. اخیرا صد و هشتاد و یکمین نشست «هیات رسیدگی به امور عاملین همکار» در اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی برگزار شده است.


وی افزود: در دوره جدید فعالیت‌های هیات، علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی پیمانکاران و مشاورین، ارزیابی مستمر واحدهای تولید محصولات پرکاربرد عمرانی با به‌روزرسانی دستورالعمل و تنظیم آئین‌نامه‌های مربوطه نیز در دستور کار است.


مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران اظهار کرد: بر این مبنا، «بازدیدهای مستمر از کارخانجات تولیدکننده مصالح پر کاربرد عمرانی» و «جمع‌آوری داده‌ها درباره کیفیت مصالح مصرفی در پروژه‌ها» در برنامه کاری اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی قرار گرفته که با همکاری مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران از مهرماه سال گذشته آغاز و به صورت مستمر ادامه دارد. بر این اساس، تدوین آئین‌نامه و دستورالعمل‌های جدید و یا ویرایش اسناد گذشته به منظور ایجاد ظرفیت قانونی لازم نیز در دستور کار است.


دبیر هیات رسیدگی به امور عاملین همکار در پایان اعلام کرد: در دوره جدید هیات عاملین، طی جلسات برگزار شده تاکنون نسبت به بررسی گزارش‌ها و ارزیابی تعداد ۲۲ واحد تولیدی اقدام شده و نتیجه ارزیابی‌های منجر به به‌روز آوری فهرست مجاز تولید کنندگان قطعات پیش ساخته بتنی، به تولیدکنندگان و همچنین کلیه واحد های اجرایی شهرداری تهران ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 60265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =