هم‌افزایی مدیریت شهری منطقه ۵ و مجموعه ارم سبز برای ارتقای استانداردهای HSE و توسعه زیرساختی

شهرداری منطقه ۵ تهران و مدیریت مجتمع ارم سبز، در راستای تحول در خدمات‌رسانی و ارتقای زیرساخت‌های ایمنی و بهداشتی، وارد مرحله جدیدی از همکاری‌های استراتژیک شدند. این تعامل با هدف بهسازی و توسعه یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری ایران صورت می‌گیرد.

به گزارش شهر  و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۵، در نشست مشترک با سیدمحمدمهدی دستواره مدیرعامل پارک ارم، بر ظرفیت‌های فرامنطقه‌ای این مجموعه تأکید کرد. وی با اشاره به اینکه پارک ارم سالانه میزبان میلیون‌ها بازدیدکننده از سراسر کشور است، آمادگی کامل مدیریت شهری را برای رفع چالش‌ها و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای این مرکز گردشگری اعلام نمود.

در این نشست، بر ضرورت هم‌افزایی میان دو مجموعه برای تسهیل در توسعه زیرساخت‌ها و بهبود کیفیت خدمات تأکید شد. یکی از محورهای کلیدی این همکاری، ارتقای ضریب ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE) است. در همین راستا، کارشناسان تخصصی با پایش جامع مجتمع، نقاط قوت و نواقص احتمالی را شناسایی کردند تا اقدامات اصلاحی لازم برای تضمین سلامت و ایمنی کامل شهروندان در دستور کار قرار گیرد.

مجموعه ارم سبز با وسعت ۷۵ هکتار، به عنوان بزرگ‌ترین پارک تفریحی ایران، نقش محوری در ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت جایگاه گردشگری تهران ایفا می‌کند. ارتقای استانداردهای این مجموعه، گامی مؤثر در جهت بهبود تجربه شهروندان از فضاهای شهری و ارتقای کیفیت زندگی در پایتخت است.

انتهای پیام/

۲ تیر ۱۴۰۵ - ۰۴:۳۰
کد مطلب: 82264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =