به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۵، در نشست مشترک با سیدمحمدمهدی دستواره مدیرعامل پارک ارم، بر ظرفیتهای فرامنطقهای این مجموعه تأکید کرد. وی با اشاره به اینکه پارک ارم سالانه میزبان میلیونها بازدیدکننده از سراسر کشور است، آمادگی کامل مدیریت شهری را برای رفع چالشها و پیشبرد برنامههای توسعهای این مرکز گردشگری اعلام نمود.
در این نشست، بر ضرورت همافزایی میان دو مجموعه برای تسهیل در توسعه زیرساختها و بهبود کیفیت خدمات تأکید شد. یکی از محورهای کلیدی این همکاری، ارتقای ضریب ایمنی، بهداشت و محیطزیست (HSE) است. در همین راستا، کارشناسان تخصصی با پایش جامع مجتمع، نقاط قوت و نواقص احتمالی را شناسایی کردند تا اقدامات اصلاحی لازم برای تضمین سلامت و ایمنی کامل شهروندان در دستور کار قرار گیرد.
مجموعه ارم سبز با وسعت ۷۵ هکتار، به عنوان بزرگترین پارک تفریحی ایران، نقش محوری در ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت جایگاه گردشگری تهران ایفا میکند. ارتقای استانداردهای این مجموعه، گامی مؤثر در جهت بهبود تجربه شهروندان از فضاهای شهری و ارتقای کیفیت زندگی در پایتخت است.
انتهای پیام/
نظر شما