به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، نشست ستاد هماهنگی مراسم تشییع با حضور حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، نمایندگان آموزش و پرورش، شرکت آب و فاضلاب، امور مساجد، نیروی انتظامی و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
در این نشست، اخگرپور با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به شرکتکنندگان مراسم تشییع اظهار کرد: تمامی ظرفیتهای منطقه باید در راستای میزبانی شایسته از مهمانان و شرکتکنندگان این مراسم به کار گرفته شود و هماهنگی میان دستگاههای مختلف به صورت مستمر ادامه یابد.
وی با اشاره به مسئولیت منطقه ۱۹ به عنوان معین استان آذربایجان شرقی افزود: برنامهریزیهای لازم برای اسکان و پشتیبانی از مهمانان اعزامی انجام شده و در صورت افزایش نیاز، ظرفیتهای پیشبینی شده به سرعت وارد مدار خدمترسانی خواهند شد.
در ادامه جلسه، مسئولان امور مساجد گزارشی از ظرفیت و آمادگی مساجد منطقه برای اسکان مهمانان ارائه کردند و نمایندگان آموزش و پرورش نیز از آمادگی مدارس دارای شرایط لازم برای پذیرش و اسکان شرکتکنندگان خبر دادند.
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر ضمن اعلام آمادگی کامل این مجموعه، بر مشارکت در ارائه خدمات پذیرایی و همکاری در تأمین امنیت مراکز اسکان تأکید کردند.
نمایندگان شرکت آب و فاضلاب نیز از آمادگی برای استقرار تانکرهای آب و تأمین نیازهای احتمالی خبر دادند و نیروی انتظامی تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و مراقبت از محلهای اسکان را تشریح کرد.
در این نشست بر استفاده حداکثری از تمامی امکانات و ظرفیتهای منطقه برای رفاه شرکتکنندگان مراسم تأکید شد و مقرر شد در صورت نیاز، از ظرفیت سراهای محلات، مجموعههای ورزشی، مساجد، مدارس و سایر فضاهای عمومی مناسب برای اسکان و خدماترسانی به مهمانان استفاده شود.
حاضران در جلسه نیز ضمن اعلام آمادگی کامل دستگاههای متبوع خود، بر هماهنگی و همکاری همهجانبه برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم و ارائه خدمات مطلوب به شرکتکنندگان تأکید کردند.
انتهای پیام/
نظر شما