فاز نخست آزادراه شهید شوشتری، با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری به بهرهبرداری رسید.
۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۸:۵۱
کد مطلب: 82307
فاز نخست آزادراه شهید شوشتری، با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری به بهرهبرداری رسید.
نظر شما