برنامه‌های آموزشی شهروندی منطقه ۸ وارد فاز اجرایی شد

سومین نشست هماهنگی کارگروه‌های تخصصی دبیرخانه کانون آموزشگران منطقه ۸ با هدف نهایی‌سازی برنامه‌های آموزشی شهروندی و تدوین بسته‌های آموزشی و رویدادهای مشارکتی فصل تابستان در سرای محله تهرانپارس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، سومین نشست هماهنگی کارگروه‌های تخصصی دبیرخانه کانون آموزشگران منطقه ۸  با حضور اعضای کارگروه‌های تخصصی در سرای محله تهرانپارس، محل استقرار دبیرخانه این کانون، برگزار شد.

در این نشست، اعضای کارگروه‌ها با بررسی راهکارهای اجرایی، بر ارتقای کیفیت آموزش‌های شهروندی، نیازسنجی آموزشی محلات و افزایش اثربخشی دوره‌های آموزشی تأکید کردند و درباره نحوه اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در فصل تابستان به جمع‌بندی رسیدند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، خروجی این نشست در قالب بسته‌های آموزشی متنوع، کارگاه‌های مهارتی و رویدادهای مشارکتی در محلات منطقه ۸ به اجرا در می‌آید تا زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی و افزایش مشارکت شهروندان در برنامه‌های آموزشی فراهم شود.

دبیرخانه کانون آموزشگران منطقه ۸ با برگزاری مستمر نشست‌های تخصصی، روند هماهنگی میان آموزشگران، برنامه‌ریزی هدفمند و اجرای آموزش‌های شهروندی را دنبال می‌کند و این نشست نیز گامی در مسیر ورود برنامه‌های آموزشی منطقه به فاز اجرایی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۹
کد مطلب: 82381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =