پل عابر پیاده در اتوبان شهید فهمیده ساخته می شود

شمارش معکوس برای افتتاح پروژه مشارکتی دیگر در منطقه ۲۱ آغاز شده و این بار قرعه به نام پل عابر پیاده شهیده فهمیده درآمده است.

به گزارش شهر حسن رحمانی شهردار منطقه ۲۱ با اعلام این خبر به خبرنگار روابط عمومی شهرداری این منطقه گفت: ساخت پل، هزینه بالایی برای شهرداری به دنبال دارد. با این هدف برای ساخت پل عابر پیاده اقدام و باز هم موفق شدیم به روش مشارکتی عمل کنیم. روشی که تاکنون در ساخت پل در منطقه اتفاق نیفتاده اما با پیگیری های شهرداری منطقه در هیات مدیره سازمان زیباسازی، مجوز لازم برای این کار دریافت شد.

رحمانی با اشاره به استفاده از پتانسیل سرمایه گذاری افزود: «برای این کار از منابع نقدی که سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در اختیار دارند و تمایل به مشارکت دارند برای ایجاد زیرساخت ها از جمله پل عابر پیاده استفاده کردیم. در ازای آن به سرمایه گذار اجازه داده شد به مدت معین از تبلیغات روی عرشه پل استفاده کند.

 شهردار ورودی غربی پایتخت افزود: این پل که هم اکنون عرشه آن ساخته و پله های آن در حال احداث است، در ضلع شمال اتوبان شهید فهمیده، مقابل مترو استادیوم آزادی ساخته می شود که در ضلع جنوب آن شهرک های آزادی و فرهنگیان قرار دارند. مردم شهرک ها که به دلیل اتوبان نمی توانستند از مترو استفاده کنند، با احداث پل در هفته های آینده به راحتی می توانند به مترو دسترسی داشته باشند.

۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 2818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =