تبیین طرح توجیهی بودجه‌ریزی مشارکتی در منطقه۶ کلید خورد

نشست تبیین طرح بودجه ریزی مشارکتی برای تحقق مردمی سازی اداره شهر با حضور سفیران بودجه ریزی مشارکتی و پرسشگران طرح #من_شهردارم در شهرداری قلب پایتخت برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، سید مجتبی کساییان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه شش بر تحقق بودجه ریزی بر مبنای درخواست شهروندان و آنچه که شهروندان برای پروژه های شهری به آن نیاز دارند تاکید کرد و گفت: رویکرد مردمی سازی مدیریت شهر با استفاده از نظر شهروندان، نخبگان، مصاحبت با مردم و دریافت نظر آنان دغدغه جدی مدیریت شهری می باشد.

کساییان افزود: پروژه‌های در در دست ساخت منطقه، از خروجی جلسات قرار خدمت، تماس تلفنی مردم با سامانه ۱۳۷ پلاس، جلسات کنشگران محلات است که ابتدا تمامی نظرات، پذیرش شده و بهترین آنها بر اساس نیاز محلات انتخاب می شود و ما نیز پروژه‌هایی را به نظرخواهی شهروندان خواهیم گذاشت که اطمینان به انجام پذیر بودن آن‌ها داشته باشیم.

کساییان در ادامه افزود: برای تحقق این نظر سنجی، ما از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی خود در منطقه، نواحی و معاونت‌ ها استفاده خواهیم کرد و همچنین همکاران ما نیز در بخش اجتماعی و فرهنگی با معتمدین محلات،  فعالین مساجد و هیئات ها نیز ارتباط گرفته و از ظرفیت آنها در پیشبرد کار استفاده خواهند کرد.

در پایان معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۶، به استفاده از حداکثری از ظرفیت منطقه و بسیج کردن همه امکانات در امر مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در انجام نظرسنجی در بودجه ریزی پروژ های توسعه محلی در سال ۱۴۰۲  تأکید کرد.

انتهای پیام

۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 30053

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =