تکمیل نصب شیرهای هیدرانت در منطقه ۹

در راستای ارتقای ضریب ایمنی، تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و تأمین آب مورد نیاز در عملیات اطفا حریق، شهرداری منطقه ۹ با هماهنگی سازمان آتش نشانی و آبفای تهران، تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۴۳ شیر هیدارنت در غرب پایتخت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به تکمیل نصب شیرهای هیدرانت در منطقه ۹ گفت: از آنجایی که بروز آتش سوزی های بزرگ در شهر تهران می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، با اعلام آمادگی نهادهای خدمت رسان برای همکاری و همراهی با مجموعه شهری به منظور جلوگیری از بروز این حوادث، نسبت به تکمیل نصب شیرهای هیدرانت در غرب پایتخت تا پایان سال ۱۴۰۲ اقدام می شود.

وی افزود: در همین راستا و با هماهنگی های انجام شده با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین آبفای تهران، تعداد ۱۲۳ شیر هیدارنت در محلات منطقه ۹ نصب و به مرحله بهره برداری رسیده که تا پایان سال جاری براساس آدرس های اعلامی تعداد شیرهای مورد نیاز به ۱۴۳ مورد خواهد رسید.  

شهردار منطقه ۹ در ادامه عنوان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده و برگزاری جلسات تخصصی با حضور نمایندگان سازمان های خدمت رسان، در مرحله اول نسبت به افزایش شیرهای هیدرانت از ۹۰ به ۱۲۳ مورد اقدام شد که پس از گذشت زمان تعیین شده و به استناد گزارش های دریافتی، تحقق اهداف این طرح با موفقیت همراه بود.

مرتضوی یادآور شد: در ادامه و با  اجرای طرح مذکور و تا پایان سال جاری نصب و بهره برداری از تمام شیرهای هیدرانت مورد نیاز براساس آدرس های اعلامی، تعداد آنها به ۱۴۳ مورد افزایش و اهداف حاصله به منظور خدمت رسانی به موقع به شهروندان تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 38170

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =