شهرداری منطقه ۵ در مرز مهران مستقر شد

با حضور شهردار منطقه ۵، معاونت‌های امور اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و محیط زیست منطقه در مرز مهران، رسما فعالیت این منطقه برای خدمت رسانی به زائرین آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ به عنوان " مسئول قرارگاه مرزی مهران" از محل اسکان و استقرار همکاران معاونت‌های امور اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری این منطقه در مرز مهران بازدید و از فعالیت‌ها و خدمات همکاران این معاونت‌ها در خصوص خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) تشکر کرد.

شریفی سپس ضمن شنیدن مشکلات و پیشنهادات همکاران مستقر در مرز مهران، رهنمود های لازم برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین اربعین حسینی را مطرح کرد.

مسئول قرارگاه مرزی مهران در مورد اقدامات مراسم اربعین سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: امسال دمای هوا بسیار گرمتر از سال‌های گذشته است، لذا همکاران ما درحال تمهیداتی هستند که در این گرمای طاقت فرسا، خدمت‌رسانی بهتری را به زائرین داشته باشند.  

وی افزود: عوامل شهرداری منطقه ۵ طبق دستورالعمل شهرداری مرکز، امسال در مرز مهران مستقر شدند به طوری که تجهیزات و عوامل کارگری و کارمندی داوطلبانه در۷ ناحیه منطقه ۵ را به کمک گرفتیم و همه سعی خود را می‌کنیم تا بر اساس دستور شهردار تهران و مسئول کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور خدمات رسانی بهینه ای به زوار داشته باشیم.

بر اساس این گزارش؛ در جریان حضور شهردار منطقه ۵ در مرز مهران، وی به همراه شهردار منطقه ۲ با استاندار و نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ایلام دیدار و گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در منطقه مرزی مهران و شهر زرباطیه عراق در جهت خدمت رسانی و تسهیل تردد زائرین اربعین حسینی (ع) ارائه کردند.

همچنین وضعیت خدمت رسانی مدیریت شهری مناطق ۲ و ۵ با حضور شهرداران و جمعی از مدیران مناطق اشاره شده در استانداری ایلام بررسی شد.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 41497

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =