برنامه«صبح و نشاط» در محل یادمان شهدای گمنام موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد

مدیرعامل، معاونین و پرسنل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور در برنامه صبح و نشاط از مزار مطهر شهدای مدفون در یادمان شهدای گمنام موزه غبارروبی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح جمعه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲،  مدیرعامل، معاونین و پرسنل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن حضور در برنامه صبح و نشاط  از مزار مطهر شهدای مدفون در یادمان شهدای گمنام موزه غبارروبی کردند.


مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در برنامه صبح و نشاط حاضر شده بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس از فرمانده خود شهید حاج احمد کاظمی یاد کرد و گفت: توجه ویژه به آموزش و سطح علمی نیروها، حساسیت بالا نسبت به اموال بیت المال و نگاه ویژه به استفاده از علم و فناوری در خطوط مقدم از خصوصیات بارز فرمانده دلاور لشکر ۸ نجف اشرف در دوران دفاع مقدس بود.


سردار ناظر همچنین با تاکید بر اهمیت انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل جوان افزود: امروز کاروان های راهیان نور و یادمان های شهدای گمنام در سراسر کشور خصوصا یادمان های مناطق جنگی ظرفیت بالایی در انتقال ارزش ها و مفاهیم آن دوران باشکوه و پرافتخار دارد.


در این قسمت از برنامه صبح و نشاط که با حضور آقای مالکی کارشناس ورزشی برنامه برگزار شد، ورزشکاران رشته‌های مختلف به ارایه نمایش حرکات ورزشی، کششی و پیلاتس پرداختند.


پخش زنده همایش پیاده روی ایرانیان در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان از دیگر بخش های صبح و نشاط این هفته بود.


گفتنی است ، مجموعه برنامه تلویزیونی "صبح و نشاط" به تهیه‌کنندگی محمود رضا منتظری و اجرای  بهزاد کاویانی کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که  با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و  برگزاری همایش های ورزشی، جمعه ها در شهرهای مختلف کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/ 
 

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
کد خبر: 42878

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =