آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان پنجمین آموزواره «حرکت»

آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان پنجمین آموزواره «حرکت»، روز چهارشنبه ۷ مهرماه به میزبانی معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۱۳ و با حضور جمعی از مدیران شهری در نگارخانه شرق برگزار خواهد شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، این آموزواره که با هدف ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخۀ عبور و مرور است از ابتدای سال ۱۴۰۱ به صورت یکپارچه در تمام مناطق شهر تهران برگزار شده است.

 افزایش ایمنی رفت و آمد شهروندان، نهادینه‌سازی رفتارهای درست ترافیکی و نظم‌بخشی به عبور و مرور از دیگر اهداف این برنامه آموزشی است و شهروندان می‌توانند با ارائه مفاهیم ترافیکی از طریق قالب‌های فرهنگی و هنری مشخص از جمله داستان، خاطره، نقاشی، فیلم، عکس، سرود و استند آپ کمدی و نمایش در این فعالیت فرهنگی مشارکت کنند.

 حدود ۴۸ هزار نفر طی سال گذشته و بیش از ۱۶ هزار نفر، طی نیمسال نخست امسال پس از حضور در کارگاه‌های آموزشی و هنری آموزوارۀ حرکت و تبیین مفاهیم ترافیکی، نسبت به ارسال اثر برای شرکت در این رقابت فرهنگی اقدام کردند.

گفتنی است؛ مراسم تقدیر از ۴۴ شهروند تهرانی برگزیدۀ این رقابت فرهنگی که بخش قابل توجهی از آنان دانش‌آموز هستند، در روز چهارشنبه ۷ مهرماه به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۳ در نگارخانه شرق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 42989

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =