کاهش مازاد طبقات از ساختمان‌های بلندمرتبه در منطقه ۱۹

شهرداری منطقه ۱۹ نسبت به رفع خلاف از مازاد طبقات ساختمان‌های بلندمرتبه در راستای افزایش ایمنی و پیشگیری از ساخت و سازهای نا ایمن و غیرمجاز اقدام کرد.

تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در خصوص آخرین وضعیت تخریب سازه‌های غیر مجاز در این منطقه اظهار کرد: به منظور تداوم اجرای طرح مقابله با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در ناحیه سه، تذکرات مکرر، اخطارهای شفاهی و کتبی به سازندگان ابلاغ شد و در حال حاضر اغلب شهروندان به صورت داوطلبانه نسبت به کاهش مازاد طبقات اقدام می‌کنند .

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه با مالکین بناهایی که به قانون تمکین نمی‌کنند برخورد قاطعی دارد و در همین راستا طی عملیاتی ۴ طبقه مازاد از یک ساختمان ۹ طبقه هر کدام به مساحت ۳۰ متر مربع رفع خلاف شد، افزود: همچنین سقف، دیوار و تیغه چینی این ساختمان رفع خلاف و از ادامه فعالیت ساخت‌وساز و بتن ریزی چندین ساختمان دیگر نیز جلوگیری شد.

فرهادی ادامه داد: به منظور تداوم اجرای طرح مقابله با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در ناحیه سه این منطقه ۴ هزار متر دیوارکشی غیر مجاز تصرف شده واقع در خلازیر نیز در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه رفع خلاف شد.

شهردار منطقه ۱۹ اضافه کرد: این اقدام در راستای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تفکیک اراضیست که در داخل محدوده شهری قرار گرفته‌اند و مستحدثات غیر اصولی که خطرساز بودند با اخذ مجوز از مراجع قضایی در محدوده ناحیه سه انجام شد.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 44023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =