از اعزام قطارهای فوق العاده تا برپایی غرفه‌های فرهنگی

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و سرویس دهی ویژه در خطوط مترو همزمان با راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

به گزارش شهر، مسعود درستی با بیان اینکه مراسم ١٣ آبان امسال با محوریت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی با شکوه تمام برگزار می‌شود افزود: صبح روز شنبه مترو تهران و حومه آماده ارایه خدمات به شرکت کنندگان در این راهپیمایی است و تمهیدات لازم برای اعزام قطارهای فوق العاده به خصوص در خط ۱ و ایستگاه آیت الله طالقانی که در مسیر این اجتماع بزرگ مردمی قرار دارد انجام شده است.

وی در ادامه در خصوص برنامه های فرهنگی مترو تهران در این روز گفت: پایگاه فرهنگی مترو تهران در روز دانش آموز با عنوان شهدای دانش آموز غزه در خیابان طالقانی تهران برپا خواهد شد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: اجرای برنامه‌های هنری، غرفه‌های پذیرایی و توزیع اقلام فرهنگی از جمله اقدامات این پایگاه خواهد بود.

درستی تصریح کرد: برنامه‌های متنوع دیگری از جمله فضاسازی ایستگاهی در قالب تابلوهای هنری، بنر و لایت باکس، اکران نمایشگاه عکس با عنوان ۷۰ سال دشمنی در سه ایستگاه منتخب، نمایشگاه پوستر با موضوع استکبارستیزی، توزیع بسته‌های فرهنگی، غرفه نقاشی کودکان و اهدای بادکنک نیز در این روز برگزار خواهد شد

۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر: 44692

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =