۱۳ آبان فرصتی است برای همخوانی حماسی عدالت‌خواهان جهان

۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نه تنها در تاریخ ملت بزرگ ایران به عنوان‌یک رویداد مهم ثبت شده است بلکه به دلیل جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی فرصتی است برای اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش که با حمایت استکبار جهانی و در راس آن‌ آمریکای جنایتکار نسل‌کشی فجیعی را در نوار غزه رقم زده است.

۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نه تنها در تاریخ ملت بزرگ ایران به عنوان‌یک رویداد مهم ثبت شده است بلکه به دلیل جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی فرصتی است برای اعلام انزجار از رژیم کودک کش که با حمایت استکبار جهانی و در راس آن‌ آمریکای جنایتکار نسل‌کشی فجیعی را در نوار غزه رقم زده است.  

شهروندان باب الرضای پایتخت در ۱۳ آبان با اعلام حمایت و همبستگی با مقاومت اسلامی  فلسطین کشتار کودکان و زنان بی دفاع به عنوان یکی از فاجعه بارترین جنایات جنگی و نسل کشی تاریخی را که بر همگان در همه جای جهان آشکار و هویداست محکوم خواهند کرد.

رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل و متحدانش از جمله آمریکا باید بدانند که ننگ چنین جنایت هایی هرگز پاک نخواهد شد و همان گونه که روز گذشته سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود با بهره گیری از سخنان مقام‌معظم رهبری «مدظله» عنوان کردند که «امام خامنه‌ای به ما در جنگ ۳۳روزه گفت ما پیروز می‌شویم» و ما پیروز شدیم. چند روز پیش هم فرمودند غزه و مقاومت قطعا پیروز خواهد شد. ما نیز سخنان رهبر انقلابمان را به گوش جان شنیدیم و بی شک و به زودی پیروزی غزه را جشن خواهیم گرفت.

همچنین شهرداری منطقه ۱۵ در این ایام تلاش دارد با هویت بخشی سیمای بصری و همچنین برگزاری ویژه برنامه های یوم الله ۱۳ آبان و ویژه برنامه های دانش آموزی در مدارس، مساجد و محلات ۱۹ گانه ی منطقه با شعار "نظم نو جهانی با نسل آرمانی"، سخنرانی های بصیرت افزایی سیاسی ویژه نوجوانان دهه هشتادی، برپایی تجمعات دانش آموزی، کارگاه و اردوهای تفریحی -آموزشی و مسابقات ورزشی؛ زمینه حضور پرشور دانش آموزان باب الرضای پایتخت را در حمایت از ملت مظلوم غزه و فلسطین‌، جهت انزجاراز استکبار جهانی اعلام کند.

انتهای پیام/

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 44748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =